Tuesday 1 March 2016

SAVANAH MARKETING


SAVANAH COCOA MALT DRINK 1KG



SAVANAH COCOA MALT DRINK SACHET



SAVANAH COCOA MALT DRINK PAPAN


SAVANAH COCOA MALT DRINK 
Kebaikan kandungan Savanah Cocoa Malt Drink

KOKO
Bertindak sebagai antioksidan yang kuat,mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular,meningkatkan kebolehan mengatasi tekanan dan bertindak melambatkan proses penuaan.

MALT
Bertindak sebagai antioksidan yang mampu mengurangkan risiko penyakit barah dan jantung,menurunkan kadar gula dalam darah.

KURMA
Kandungan zat besi yang tinggi dalam kurma berperanan dalam membantu pertumbuhan fizikal dan mental kanak-kanak.Pengambilan kurma juga mampu mencegah penyakit kronik seperti jantung & kencing manis,dapat mencegah serangan stroke,serta mampu merangsang dan memudahkan kehamilan.

MADU
Madu adalah sumber utama vitamin dan kaya dengan mineral yang diperlukan oleh badan.Umum telah mengetahui khasiat yang terkandung di dalam madu lebah,mampu mengembalikan kekuatan tubuh badan.Antara lain,madu lebah boleh diambil sebagai makanan tambahan untuk mencegah penyakit seperti asma,buasir,resdung dan sukar tidur.

Bagi peminat minuman coklat, jangan lepaskan peluang untuk merasai sendiri kelainan Savanah Cocoa Drink, Minuman Malt Coklat Dengan Campuran Kurma dan Madu.

Savanah Cocoa Malt Drink
Memang WOW!

Kenapa minum minuman biasa-biasa

Kerana
biasa itu kadang-kadang membosankan

Cubalah sesuatu yang LUARBIASA
Dapatkan Savanah Cocoa Malt Drink

Kerana kualiti dan rasa tiada tandingannya.

No comments:

Post a Comment